but dont look back in anger, I heard you say.

lördag kväll redan?
kom typ nyss hem ifrån kristineholm, där jag var för att besöka min syster och hennes sambo.
snacka om att ja mötte lassie, för inne på leksaksaffären så stod mia skäringer.
haha!
men..hon är ju bara en vanlig människa hon med.
jag har extrem ångest för godiset jag proppat i mig idag, så mitt nyårslöfte får bli att sluta äta godis i ett år!
låter mycket bra, eller hur?
också ska jag ta tag i mitt hår, så under hela julllovet så ska jag inte platta/locka håret.
förhoppningsvis blir det lite längre?
nu är det sista avsnittet av "så mycket bättre" så det får man iiiiinte missa!
ha en härlig kväll!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0