AIN'T NO SUNSHINE WHEN HE'S GONE

älskar macdatorer.
älskar skolan just nu.
älskar min lärare som låter mig sitta vid internet.
haha nej skämt och sido, men det är rätt chill att ha dubbelpass svenska.
för denna första lektionen vi har nu, får vi sitta vid datorerna.
nästa lektion får vi kolla på "tusen gånger starkare", nått så gött?
nej, hahaa innan hon kommer, borde jag stänga ner detta.
puss och kram.





min mamma säger att det är insidan som räknas, då svarar jag "klart, ännu bättre om man har utsidan med.."

Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej Therese :) Det är Rebecca. Det är bara bra med mig! Hoppas allt är bra med dig? Jag är jätte glad! Jag har ju haft 2 efternamn Skoglund och Törnros men jag har aldrig tyckt om Törnros och har aldrig andvänd det heller så i dag har jag varit på skatteverket och tagit bort Törnros. Så nu heter jag bara Skoglund. Äntligen!:) Känns jätte bra nu heter jag Rebecca Skoglund :) Kram Kram!

2012-04-24 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0