Hannah Widerstedt.

Sitter och checkar BB, kan man annat än att hata Hannah eller? usch säger jag bara, hoppas nån annan tar Joe.
Valpen som Petronella och den andra killen fick i uppdrag att passa, vill jag ha, kan nån ge mig den? hahah!

nog om detta.
idag drog jag ju som sagt tidigt in till mellerud. eftersom att klockan inte var mycket på dygnet så drog jag med pappa till läkaren.
sen drog vi vidare till annelies jobb, där vi drog ut på tiden..
Stack sedan till syster, men dock bara 10 minuter. sen mötte caroline upp mig.
Vi mötte ett par goa människor som vi även hängde med hem, skithärligt!
♥ mitt är för söt..

men nu sitter vi, ska bara kolla färdigt här. sen får det bli sängen + en film ksk?
dagen har varit suuuuuper!
pusssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0