hey där, ska du gå säg nej vadå, ska vi ta sällskap?

godmorgon alla som läser denna lustiga lilla blogg!
vaknade för 20 minuter sedan, så nu sitter jag och käkar samtidigt som mina syskon spelar wii.
haha, igårkväll hade vi wii turnering, jag testade en gång, för det gick så dåligt, så efter den gången ville jag inte spela mer.
vädret ute- huh? det var hur fint som helst igår...nu är det ju typ, grå höst?
men, här ska inte klagas, för jag ska ut ändå!
skola imorgon också, kommer kännas konstigt? vi har ju haft lov jääääättelänge? aja!
nu ska jag fortsätta att äta på min macka, innan någon annan äter upp den, hahaha!
pusssssssssss

saknar dig, fiskorv:*

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jag va ju brun där! :(

Saknar dej gullefjant! Ha det så kul i skolan imorgon, köss ♥

2012-02-27 @ 15:52:25
URL: http://johna.devote.se
Postat av: therese törnros

jaa, tänkte på det, asbrun ju!!!?!

aw, tönt!

ja, kommer sakna att du inte är där, inte bra att bara leave'aa?

KÖSS! <3

2012-02-27 @ 19:45:00
URL: http://theresetornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0