I don't trust easily. So when i tell you i trust you, please don't make me regret it

Alla älskade människor.
Vad fan ska man hitta på en sådan kväll som denna? Eftersom jag inte alls känner för mellerud, så får det väl bli till att sitta hemma med familjen.
Men om det finns någon glad människa som vill, så får den mer än gääärna joina mig ikväll!

Eftersom att detta är MIN blogg, så har jag inget emot att dela mina åsikter. Och om man går till de här med facebook.
Allt, verkligen allt med facebook är ju uppmärksamhet? Det är ju det enda man vill ha på facebook? Man lägger ut statusar, i hopp om att massor med människor ska gilla statusen.
Man lägger upp bilder, för att folk ska se och på så sätt få många likes.
Får man inte det, så delar man med sig bilden flera gånger.
Alla har iprincip rätt att lägga upp vad man vill, allt skvaller kommer upp där, inte konstigt att folk vet om allt i slutändan?
Ändå kan man inte klaga, jag som alla andra, gör ju precis samma sak?
Det är också beroendeframkallande.
Facebook borde förbjudas.
Kan man inte ha kontakt på annat vis? Löjligt egentligen. Men så har våran värld blivit. Vi är ju beroende av att ha koll på allt som händer?
åh, backa bak tiden ett antal år, tack!

Men vi lever trots allt här och nu, så ja.

Sista skoldagen avklarad för denna veckan, finns det en bättre känsla än den? nej!
Skoldagen förövrigt var okej, väldigt lugn. Skönt.
Nu ska jag kanske göra mig lite läxor? Plugga inför uppträdandet? Göra nått som är vettigt!
Ha nu alla en underbar fredag, det är ni värda!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0