Sveriges tråkigaste hår.

asså, snälla nån. GE MIG LÅNGT HÅR!? Hur jävla lång tid ska det behöva ta för att få aningen längre hår?!
fy, att jag klippte av det.
men av sina misstag lär man sig, och det förstår jag verkligen nu!
tänk er, detta håret? usch, de är farligt att googla på sånt, man blir beroende!
men jag har språngt bestämt mig för att INTE skaffa löshår, de blir inte den real feeling då.
nog om hår, känner mig "friskare" nu, så antagligen blir det skolan imorgon.
får panik, kommer ställa klockan på halv 6 istället för 6, så jag hinner välja kläder!
för visst är jag inte ensam om att inte hitta rätt kläder direkt?
ska bli skönt att få shoppa lite så snart som jag kan åka iväg till överby, inskaffa sig lite nya fräscha kläder.
bloggar inte mer idag, det får bli imorgon. pusssss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0