tråkigbloggaresomintevetvadjagskabloggaomtrorjag

men nu har jag bestämt mig för att blogga speciellt om musik, det som jag själv brinner för!
eftersom jag tycker om kläder, men inte kan nåttt om mode så utesluter jag det altenativet.
Ni kan ju hitta mina klipp på youtube här -> http://www.youtube.com/results?search_query=theresetornros&oq=theresetornros&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=3&gs_upl=29580l32470l0l33270l14l14l0l6l1l0l320l1050l0.2.2.1l5l0 klicka så kommer mina klipp upp!
men ärligt talat, så borde jag få upp en ny snart, men jag har ingen bra kamera, men direkt jag har möjlighet så kommer en upp kan jag lova er.

ska ju uppträda den 17 mars, på nån UKM festival som kommer till Mellerud, och det kom jag på först igår.
tips på en bra låt jag kan uppträda med?
tänkte kanske ta min egna, men är det för riskabelt?
aja. har ett tag kvar tills dess, right?
nästa uppträdande är på earth hour, tillsammans med Sofia.
nu ska jag ut och kolla om de finns nån semla, annars blir det promenad, pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0