FUCK MELLERUD, LOVE GÄVLE!

hej!

åkte tidigt imorse ifrån mellerud, upp på tåget till först karlstad.
haha, fint att sitta forever alone med en brynäströja, I KARLSTAD..där jag vet att folk är som tokiga i färjestad?
men de brydde jag mig inte om, ville folk stirra, så pass på!
sen tog vi tåget till stockholm.
efter de tog vi ytterligare ett tåg, som kom till gävle.
och nu har vi kommit hem ifrån galleri 9:an.
ett köpcentrum.
åt nått sjukt goa sushirullar, mums!
nu ligger jag i hotellsängen och gottar mig, härligt?ja!
imorgon blir de mer shopping på valbos köpcentrum!
juste, fick köpt en svart långarmad tröja, tshirt, stora örhängen och en ring, inte helt fel!
puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0