DET VACKRA SA FÖRVÄL

ligger i min säng, är nöjd över mig själv, att jag städat heeela mitt rum!
duktiga jag!
det är ju kvinnodagen idag, intressant. 
alla kvinnor som går hemma med hur många barn som helst, och som sköter om allt där hemma, vill jag verkligen skicka en kram, STOR kram.
så duktiga är ni!
alla kvinnor borde helt enkelt få en kram, för visst är vi vackra?
så ta vara på denna dag, gör nått bra av den och kom ihåg den. bär med er det budskapet.
därför ska jag snart ner och samla familjen samt käka en bakelse.



jag har varit extremt trött idag, begriper inte hur jag kan vara så trött?
somnade på bussen, och vaknade precis då jag skulle gå av..
nu drar jag mig ner, pusssssssssssssss



.





Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej... Gu Vad fin du är på kortet!<3 Jätte söt! Du passar verkligen i Brunt hår även om du är jätte söt i Ljust hår också.... kram! / Rebecca

2012-03-12 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0