DON'T YOU WORRY 'BOUT A THING

åh hej!!
har äntligen lyckats få uppkoppling till Branäs internet, man märker verkligen hur beroende man blir av internet..
ligger i soffan och är helt slut, känner mig riktigt mätt och tjock.
vädret har varit bra idag, halvt soligt och lagomt varmt.

dock så är backarna helt, helt förstörda.. i mitten av backarna sticker brun lera upp, små berg tittar fram och mycket har smällt bort.
tråkigt men hade vi kommit en vecka senare hade det inte funnits nått kvar..
blir det som det var idag, isigt och uppkört, så tänker inte jag åka.
där det är stora vattenpölar, vilket är överallt, går det skitsegt att åka.. det stannar liksom upp farten en aning.
ikväll är det match, och vi får INTE IN KANALEN SOM BRYNÄS SÄNDS.. så vi får sitta och lyssna på radio.



.


här i stugan har vi bastu,  så gött, så snart drar jag in och bastar..
ha det gött alla nu, pussssssssssssssssss




Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson - TÄVLING!

Hej!

Jag har tävling på bloggen där du kan vinna en valfri vara, hur bra är inte det? :D

Om du vill delta kan du trycka på länken nedan.

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html#comment



Ha en fortsatt bra dag :)

2012-03-28 @ 18:41:56
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0