jag saknar dig mindre och mindre, jag har glömt dig en vacker dag..

hej!
idag känner jag verkligen att jag har gått och blivit sjuk! har en så irriterande hosta, feber och snuva.
MEN, blev väckt klockan halv åtta, för vi skulle tydligen åka och shoppa på bergvik.
så klockan åtta drog vi oss mot värmland.
först körde vi en runda på ikea, där jag fick köpt mig en tvätt-vad heter det? sån man lägger tvätt i iallafall, och en filt samt en svart låda till byråån.
efter det drog vi bort och kollade kläder, fick köpt mig ett par svarta byxor på gina, och ett par solglasögon på lindex. nöjd!
drog till mormor o morfar och blev bortskämda med mat innan vi åkte hem.
så dagen har ändå varit bra, trotts att ja är sjuk.
nu ligger jag i sängen och slappar, så sjukt skönt!!
ikväll är det ju melodifestivalen, MÅSTE see.
nej, men nu ska jag kolla på en film.
pussssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Va roligt att ni tog en sväng till Värmland till Karlstad, men då kunde ni ju åkt till Kristinehamn och hälsat på mig!(: tar bara 30 min irån Karlstad till Kristinehamn..

2012-03-04 @ 07:44:24
Postat av: therese törnros

ja! :)

Du, det får du ta med annelie, okej? för de är inte jag som kör bil.

2012-03-04 @ 11:38:22
URL: http://theresetornros.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej! Jag har redan pratat med Annelie för jag frågade henne om det förut, men då sa hon att ni inte hade så mycket tid.. För ni skulle åka till Annelies föräldrar, till Hampus Mormor o Morfar. kram från Rebecca

2012-03-04 @ 19:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0