LEAVE THE WINTER ON THE GROUND

Så ska det låta var längesedan man lyssnade/såg på.. Älskar programmet, dock är det dåligt att det nu är på söndagar..
Denna veckan är det två mörkhyade som är i det ena laget. Känner inte igen dom, men de är duktiga som fan!
I andra laget är det danny och molly.
Åh, hon är så vacker, Molly... Tänk om man såg ut som henne? Då skulle man aldrig klagat du!
Ska faktiskt snart gå och lägga mig, för imorgon drar jag ju till Gävle, ska bli riktigt kul!!
Före matchen ska vi ut till Valbo köpcentrum och gå en sväng på IKEA, samt "fönstershoppa"..haha nejdå men jag har bara 150 kr, så det blir väl en tröja eller så!
Får se om Brynäs lösnaglarna åker på imorgon, eller om dom får åka på ett annat tillfälle, men det blir nog imorgon!!
Förut åkte ku beckiiiiiish hem, tråkigttråkigt men vi får ses snart igen, right?
Bloggar från telefonen, så det blir ingen bild med detta inlägget tyvärr..
Ha det bäst, för det ska jag ha!
Pusssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah menar du inte så ska de låta ? ;D

2012-03-19 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0