SÅ FEG ATT JAG VISKAR, DU HÖR SÄKERT INGENTING ALLS..

godmorgon!!
vaknade för nån timme sedan, så skönt!
drömde fruktansvärda drömmar om en vän till mig, usch fy och blää!
så nu sitter jag och lyssnar på musik och har det bra.
på schemat idag är:

* Ut och bära in ved.
* Klyva ved.
* tvätta bilarna..
* Ut och gåååå.


härligt!

Imorgon ska jag efter skolan dra till min syster, och köpa hennes telefon, så gött med en ny alltså!
dock vet jag inte vart hon bor nu, eftersom hon flyttade förra veckan.
men de blir allt bra!!
nej, nu ska jag börja här!
pusssssssssss

Kommentarer
Postat av: Amanda & Ida

Ja visst vi kör gärna ett länkbyte <3

2012-03-11 @ 10:06:53
URL: http://lifewithbeauty.bloggplatsen.se/
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej... Va roligt att du hälsade på Isabelle - Mitt Helsyskon! & va bra med ny MOBIL?? kram från Rebecca

2012-03-12 @ 12:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0