BANANPAJ + SOLA

ja!

mums. thea mötte upp mig på rådahallen eftersom att ja solade.

vi drog till kvarnis(hemköp) och köpte munkar och dricka.
nyttigt? nej!
sedan åkte vi hem till henne, käkade upp allt gott och drog ut i solen.
det var nåt så varmt, somnade tillochmed i solen, ajdå!
efter ett antal timmar åkte jag hem.

fick faktiskt vara lite snäll mot min lillebror och först hoppa studsmatta, sedan köra lite fotboll.
han är för söt när han säger "therese? therese, jag är zlatan!"
haha och när han slänger sig efter bollen, aw.

nu sitter jag här.
nyss städat rummet och varit duktig.
jag är sååååhäääääääär glad för ja är faktiskt lite brun.
JIPPIE!

töntigt dedäär lät..
jaja, men nu ska jag draoo.
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0