PLUGGA PLUGGA PLUGGA

men plugga innebär pengar.
föööör, jag ska ju nämligen uppträda på stinsen på valborg.
då tjänar jag pengar.
+ att jag får pengarna för uppträdandet på earth hour när som helst.
sen är det kanalyran!

fick även reda på att ingen mindre än JAG ska uppträda på kaos!
woooooow!


så jag har lite att pyssla med.
och jag ska faktiskt sjunga 2 låtar på valborg, den ena behåller jag hemlig men en utav dom är "sanningen" med Carolina Wallin Perez.
jag älskar låten, dåligt att den ej gick vidare till final.
ja.
äntligen ett vettigt inlägg, så tråkigt att bara köra "hej hej bloggen idag har jag varit med den och vi har gjort det, sen åkte den hem.."
hahaha, kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0