BAD FOR ME

haha,ja.
så var min dator sönder.
pinsamt men jag ska berätta.

hade datorn ståendes på vardagsbordet, med sladd ikopplad.
skulle resa mig från soffan för att gå och hämta en sak.
märkte såklart ej att sladdjäveln låg på golvet.
snubblade, fastnade i skiten och PANG så ligger datorn på golvet.
tänker inte så mycket mer på det, tar upp den, tar med den in till sängen.
lägger mig ner och tar upp datorn.
DÅ ÄR HALVA JÄVLA SKÄRMEN SÖNDER.
vänta.

nu ska jag be till gud om att få en ny..

...
...
...
...
...
...

så, nu hoppas jag på att få en ny.
tack gud.

japp.
så om de är seg bloggning här, såååå förstår alla varför.
japp, så vart de med de.

hejdå.. och du? DU som läser detta, kan inte du be för min skull med? vore så gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0