STUPID LOVESONG..

åh, hej!

skulle dratt mig till gymmet förut, men ist så fikade Valeria och jag,hahha så mycket nyttigare...
tydligen så ska hennes släkt komma hit så vi har städat och sånt, härligthärligt.
så nu är det vackert!

drar hem vid fyra, ska städa mitt rum och sedan ut och springa, det behövs kan jag säga!
yes.
snart är det påsk också, eller nu? jaja, har inte koll på sånt.
förr tyckte man ju att det var skitkul, i och med att man fick påskgodis..
nu vill ja inte ha det, och skiter i påsken..
tråkigt men så är det, hoppas iallafall att det finns några söta små barn som iallafall tycker att påsken är viktig, för det är den!

vet ej vad jag ska blogga om, men bloggar ikv.
pusssssssssssssssssssssssss


min fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0