always on my mind

åh, nyss käkat kebabsallad, så gott var det!
klockan är sex, jag är extremt trött..men jag måste ut, röra på mig lite.
sen får det bli läxor, har matteprov imorgon. längtar faktiskt, haha?
bara jag som älskar matte? det är riktigt kul ju.
så det ska jag iallafall öva inför.
sen ska jag också öva inför no-provet på fredag, för det kan jag ingenting om, och det måste jag lära mig.
har väl inte så mycket mer att säga er? ska nog köra på ett inlägg till innan sängdax.
pusssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej Therese<3 Slänger en till Kommentar!(; Varför väljer man att stava Henric och Fredric med C? Jag förstår inte(: Henrik och Fredrik ska självklart Stavas med K! ja Henrik och Fredrik precis som det brukar o va.

Så tycker iaf jag(: Hur går det med Sången?? När skulle du uppträda?? eller du kanske redan har gjort det?(; Kram från Rebecca

2012-02-29 @ 16:07:32
Postat av: therse törnros

hej! jag tycker det är finare med c, och dom är DÖPTA med c, därför heter dom så! pappa och mamma valde namnen, för att de tyckte fredric och henric med c är finast.

likadant som du heter rebecca med cc, inte ck?

det går bra, om nån vecka ska jag uppträda :)

kram! <3

2012-02-29 @ 16:46:56
Postat av: Rebecca Skoglund

Okej men, Hur många har man sett stava Henric och Fredric med C?? Jag har Inte sett någon stava dom namnen med C! Däremot är det Lika vanligt och stava Rebecca som Rebecka i dag i Sverige! Det har nästan blivit vanligare och stava Rebecca med cc faktiskt! Så är det! Det är finare och stava Fredrik med K och Henrik med K! Det tror jag att dom flesta tycker också! Lycka till med Sången det är du duktig på!(: Hoppas att det går bra för dig när du ska uppträda. Kram! <3 / Rebecca

2012-02-29 @ 18:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0