now that I know there are a fool in all the souls I realize that you may not be so bad I thought ..

åååååh, te och godis på hotellrummet, toppen!
och förlåt, jag skäms..skulle ju inte äta godiiiiiis.
men ja har ätit jättenyttig mat idag, så lite duktig är jag väl ändå?
dumma som vi är så glömde vi ju kameran hemma, så några kort blir det inte..
men jag kan bjussa på en bild från google!
här på bilden ser ni centralstationen i gävle.
rakt fram är det nån gammel kyrka.
ooooooch på höger sida, kan man se lite tegelvägg, dääär är vårat hotell!
så tur vi har, att slippa dra runt med alla väskor från och till tåget!
nu ska jag kolla film, och ladda inför matchen imorgon!
förhoppningsvis har väl dom som var ifrån brynäs i sveriges lag, hunnit hem så vi kan fira dom på läkerol arena!
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussss, saknar mellerud...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0