Being nice to someone you hate isn't called being two-faced. It's called growing up.

tröööööööööööööööött....
sista dagen i backarna idag, kan säga att man inte kan åka här i branäs länge till..
hampus åkte rakt in i en stor vattenpöl som var mitt i en backe och trillade med ansiktet före..
usch, hoppas dom snart stänger med tanke på säkerheten!



...



imorgon åker jag hem, ÄNTLIGEN!
vi har haft jättekul men assååå jag har ont i hela benen.. så nu är det färdigt för mig här.
bjussar på bilder, så hörs vi!!
pusssssssssssssssssssssssss







Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Vad duktig Hampus verkar & vara på att åka Skidor :)

Nu är det bara Lukas eller Linn kvar att åka skidor om dom vill. Lukas fyller snart 6 år i April. Det är lite roligt så för Lukas fyller dan före pappa! Så kan det vara! Kram från Rebecca

2012-03-28 @ 22:56:28
Postat av: Rebecca Skoglund

& Lukas är ett namn jag verkligen tycker om! självklart så ska namnet stavas med K. inget snack om det! Sen har jag alltid tyckt att Lukas är ett namn som ska stavas med K. Tycker verkligen det passar! & sen så är Lukas med K en riktig snygg stavning också! Ha det fortsatt bra i Branäs! Hälsa till allehopa ifrån mig. Kram till syster yster! från Rebecca

2012-03-29 @ 00:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0