IM IN THE COURT NOW WATCHING YOU KISS HER

ååhh men herregud.
kollade först nu avsnittet från bigbrother sen igår, dumma är dom ju. men kul är det!
jag menar, VEM skulle få för sig att hälla VINÄGER i duschslangen? jo, kanske jag men ändå..
och just nu kollar jag på BB 24/7. Hanna Widerstedt har ju bloggat om hur smal hon är och att hon är nyttig, men hon bokstavligen vräker ju i sig godis?
hahhahah, ja..
så kan det vara.. 
imorgon ska jag och min älskade vän Valeria gymma, HÄRLIGT!!
bli av med helgen och denna dagens mat, guttgutt!
men nu ska jag faktiskt göra lite läxor, om ja ens har några?
FÖRRESTEN, skulle ju säga vad jag fick!!!!
jag fick två tröjor från H&M, har dock inget kort på dom iochmed att kameran inte har batteri.
sista inlägget för idag, pussssssssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Sandy

sv: jag använder ingen brunkräm/fondation :p

2012-03-06 @ 21:34:44
URL: http://sahcy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0