UUUUUUUUUOOOOPPSSSSSSSSSSSSSSS

SKOLA, JUSTE JA!


I'm sexy and I know it.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Heej Gumman! Ville bara säga! Jag slutar på Uma i dag. Men igår var jag uppe våningen över uma och gjorde ett besök på Kristinehamns Folkhögskola - Praktisk grundkurs heter det och där kan man läsa upp lite ämnen tex Matte ja vad man nu vill göra. Praktik kan man också få, Plus att jag även kan fortsätta med Körkortet där om jag inte redan blivit klar med det. Sen är det människor i min egen ålder som går där vilket såklart blir roligare! Jag ska söka idag till Praktisk grundkurs en del papper som ska fyllas i! och sen får jag besked sisådär i Juni om jag kan börja där till Hösten!! (: Så jag har hela sommaren och njuta innan jag förhoppningsvis börjar på Kristinehamns Folkhögskola Praktisk grundkurs! Börjar isåfall den 20 augusti 2012 och slutar där den 31 maj 2013. Ha det toppen! Hoppas jag kommer in på Kristinehamns Folkhögskola på Praktisk grundkurs! - till hösten!(: Kram från Rebecca!

2012-03-30 @ 11:53:52
Postat av: therese törnros

hej syster!

jaha, oejokej!

hoppas du kommer in då!! :D

hur är det med dig annars då?

kram! / therese <3

2012-04-02 @ 15:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0