WANT YOU TO MAKE ME FEEL, LIKE I'M THE ONLY GIRL IN THE WORLD

åh, seg bloggning de senaste dagarna, förlåt!
har faktiskt haft annat för mig..
idag hade vi praktiskt prov på hemkunskapen och vi skulle göra:

* klyftpotatis.
* pannbiff.
* Svampsås/Brunsås.
* sallad.


tillsammans med filip så gjorde vi detta, och det gick fruktansvärt bra!!
så kul när nåt i skolan går bra, vilket liksom inte händer så ofta..


fick reda på att jag tydligen ska uppträda imorgon, förut.
vore kul, men på så kort tid, hinner jag inte i och med att jag har annat planerat..
tråkigt nog så får jag tacka nej.

IDAG ÄR DET MATCH MELLAN FRÖLUNDA - BRYNÄS!
tror faktiskt frölunda tar dom idag..
men det vore bara bra, för då är det säkert att det blir match på måndag, så då drar vi till Gävle för att stötta vårat härliga, duktiga lag!!
och då kanske dessa lösnaglar kommer till användning?

nu ska jag göra mina läxor, det behövs!
pussssssssssssssssssss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0