ber för att min finaste ängel där uppe, min bästa vän, min farfar ska ha det bra. Älskar dig nåt enormt.







Svar till Elin:

jättefin, gulle!



hallå eller godmorgon!

härligt väder ute, fast kallt?
ja, ahah!

lillebrorsan drog bort till sin "flickvän" Nora, så jag får dra på mig joggingkläderna och hämta han lite senare, gulleplutt.

hatar egentligen sånna raggarbilar och allt vad det innebär, men kvällen igår var ändå okej.
drog hem tidigt, för att kunna kolla på hockeyn.
och Tre kronor, Sverige vann med 4-1 mot tjeckien!
härligt.
och silfverberg, järnkrok och larsson var ju med, larsson gjorde assist men ingen av dem gjorde nåt mål.

så är det!

får se om de blir nå bloggande sedan, kanske inte har tid till det.
men, ha en fin söndagskväll och glöm ej bigbrother ikväll!

pusssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0