IF YOU WANNA KNOW, YOU WOUNDED ME

hej!

måste berätta att jag har haft den roligaste helgen på länge, hahaha.
tillbringade den med hanna.
och hon visade också sina kunskaper inom musik, oherregud..

ja men iallafall.

var ju fint väder idag, så fick för mig att gå ut och sola.
dock blev det alldeles för kallt + att jag inte ens blev brun?
så jag drog in till mellerud och solade solarium ist.
där får man ju garanterat färg.

men jag är ju en jävla.. typ.. vit människa? så jag blir inte brun.
åh.

bestämde mig för att gå och gymma också, så det gjorde jag med!
sen kom elin och mötte upp mig.

så nu sitter och jag och slappar i min extremt snygga t-shirt.
massa love till mina föräldrar som köpt den, plus att jag fick brynäsgodis, hahha!

sköt om er babes! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0