sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola sola

som jag har solat idag!!
började dagen med att gymma. skönt!
sedan mötte thea upp mig och vi väntade på valeria som skulle komma in med bussen.
men först 11 kom hon.

då drog vi ner och solade solarium. eller ja..jag, inte dom, haha.
efter det cyklade thea och jag hem till henne och åt pannkakor.
gottttt!

och eftersom att solen var framme, så passade vi på att sola.
efter en stund kom jossan och vi gick ner till vita.
mysigt.

nu sitter jag alltså här vid datorn och kollar runt efter låtar jag kan ha till kanalyran!
yes, de gör jag.. men ja hittar ingen, för tydligen måste låtarna funnits på "tio i topp" listan, vilket innebär låtar från 60-70 talet.
har knappt hört låtar därifrån?
aja..
ska iallafall till han som har hand om allt idag, för att sjunga igenom och sånt.

hah, kul inlägg? inser nu att det fick bli ett sånt "idag har jag gjort det, sen det, sen det, sen det.."

nej, men sköt om er goingar! :*


min fina pappis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0