DET ÄR NU JAG SKA STÅ PÅ MIG, LE SOM ALDRIG ANNARS!

hej!
och förlåt för seb bloggning, börjar verkligen tröttna på den..
men, nu fick jag mig ett ryck och slänger in ett inlägg..
sitter hemma hos caroline och vi har precis kollat på en film, sjukt konstig men bra!
eftersom att vi är ensamna hemma så kommer ett par killar över hit sen, så ska vi checka lite film, hahahhahah..dumma vi är!
uppträdde i lördags, och det gick förvånansvärt bra, vill verkligen göra om det!! Vi fick så mycket beröm!
Stort tack till sofia också, som jag sjöng tillsammans med, riktigt kul!!

Jag ska ta och länka en blogg som handlar om en tjej vid namn Elin!
Hon verkar gilla hästar endel, och skriver om lite allt möjligt! 
Söt tjej, kolla in hennes blogg HÄR!!

bloggar mer senare, pusssssssssss!

Kommentarer
Postat av: Sofia Eriksson - TÄVLING!

Åh tack :D <3

2012-04-03 @ 20:26:34
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0