IF U WERE IN MY SHOES

when it's blaaackkkkkk...
åh, denna har verkligen satt sig på hjärnan.. men den är ju så braa, gud!
funderar på att göra cover på den, men får se.

städat rummet, ser skitfint ut! riktigt nöjd är jag!
haha, och denna gången har jag LOVAT att det SKA fortsätta vara så fint, undra hur det kommer gå?
nej, klart det kommer gå bra, shhh!!

hade tänkt att gå ut och ta en promenad, men det sket sig.. får åka in och gymma i morgon istället!
så nu får jag istället göra ett par mag och lår övningar.
är det någon mer som börjar att tänka på vad man äter nu innan sommaren? det har jag iallafall, vill verkligen kunna se bra ut i bikinin till sommaren!!
menmen, de är någon månad kvar, så tid finns det gott om.

nej, nu ska jag kolla igenom några bigbrother-klipp..
pussssssssssssssssssssss








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0