Kristendom..

åh, läxor, läxor, läxor! Och alla från samma lärare, helt sjukt!
vi har ju som sagt fått en hemtenta om kristendom, vilket inte är det roligaste.. jag själv tror inte på gud och kommer INTE konfirmera mig, då jag anser att det är en viktig sak och att man gör det för trons skull, absolut INTE för presenterna.
Och jag tror inte på Gud, Jesus eller nåt av de dära. Så ja, hoppas att detta är sista gången vi får en så lång hemtenta om just kristendom.
plus att vi har ett prov om alla slags kyrkor, tex. Ortodoxa, anglikanska, katolska kyrkan osv..
men här kör vi på, vad gör man inte för bra betyg? och ska jag bli nåt med mitt liv, så kan jag inte skita i läxor, nej!
efter pluggandet får det bli att bada eller duscha, köra nån kroppsbehandling, så skönt att pyssla om sig själv en aning!
trött som fan idag, skjut mig för fan! men det okända + te, sen sova gör nog susen, eller?
nu ska jag fortsätta med pluggandet, den som är villig att hjälpa mig, welcooome!
puss, underbaraste ni som läser denna ointressantaste bloggen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0