SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

S V A R   T I L L   F R Å G E S T U N D E N !

Johanna - Kan du lova att du kommer komma ihåg mig när du blir super mega känd? (a)
svar: haha, om jag någongång lyckas bli det, så ska jag verkligen komma ihåg dig johanna!

Therese - vilka bloggar tittar du mest ? :)
svar: hej! Jag följer mest:
www.magdalenagraaf.se
www.ttheanolin.blogg.se
www.johna.devote.se
www.elinhjortsberg.devote.se
www.fridanderssonn.blogg.se
www.aliciaelviralinnea.bloggplatsen.se
som ja kan komma på nu, men såklart kollar jag fleras!

Elin - favoritplagg i garderoben? ;)♥
svar: hej Elin! Mina favorit plagg i garderoben är nog mina kläder jag köpte idag + min bruna skjorta!

Sara - Vilka bloggar följer du av Rådaskolans elever? :)
svar:  Jag följer mest:
www.ttheanolin.blogg.se
www.elinhjortsberg.devote.se
www.johna.devote.se
www.fridanderssonn.blogg.se
www.aliciaelviralinnea.bloggplatsen.se
sen kollar jag fleras, men det är dessa jag följer!

Elin - någon kille på g? 
isf vem ? 
snyggaste killarna på skolan ? ;)
svar: haha elin då. Nej ingen kille på g!
haha, ehm..oj! jag vet faktiskt inte, liridon är ju snygg, florijan med! Men ja, edwin och jonatan är ju snygga dom med!

Rebecka - 1. Hur många år va du när du fick din mens? minns du vilket datum, isf vilket?
2. Är du oskuld? Om inte, vem har du legat med?
3. Om du är oskuld, & om du har en gräns på att du måste vara minst en ålder innan du har sex, vart ligger gränsen?
4. Använder du string? Hur många har du isf?
5. Vad föredrar du, string,spetstrosor,hipstertrosor?
6. Bh-storlek?
7. Gjorde det ont att ta navelpiercing?
8. Vem är din idol?
9. Tycker du att Eric Saade är snygg?!
10. Vad väger du? Vill du gå ner något? Har du något mål till sommaren att du t.ex ska ha värsta beachbody eller något?

Hahahaha, puss ily :*
svar: becka, va pinsam du är!
1. Jag minns inte det, förra vintern typ?
2. Ja det är jag.
3. Ja, vill ju inte va över 16 innan jag förlorar den. Men man har väl inte sex med någon som man inte har förhållande med?
4. Haha, sometimes! 4 par typ.
5. Spetstrosor!
6. 70 B.
7. Haha, jaaaaaaaaaa!
8. Melissa Horn tror jag.
9. För din skull, ja!
10. Just nu väger jag nästan 54 kg… Jag vill och tänker verkligen gå ner minst 4 kg! Jag ska ha smala lår + mage
puss sötnos! :*

Jesus - Hej! snygg blogg. fast du borde läggs ut mer bilder :)
svar: hejdu! Tack så mycket, jaha ååkej! :)

Alicia - man skulle allt åka till skåne i år igen och få en liten fin shorts-rand, eller vad tycker du? ;) <3
svar: jaaaa, verkligen! Gud va roligt vi hade det! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0