GOD NATT

trött

Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej. Du skrev att vi ses snart, och det kanske blir att vi ses jag vet inte för just nu så har jag inte den tiden, om jag åker hem vill jag först hem till Mamma, Pontus o Linn. Även skulle vara kul att hälsa på mina Systrar Sandra och Isabelle men just nu har jag Skolan och Körkortet att tänka på och jag Slutar Skolan om bara 3 veckor. Så det blir all tid att ägna sig åt Körkortet nu! Saknar alla mina syskon men framförallt Linn, och hon har pratat om mig och saknar sin Syster - Lilla Hjärtat* Men iaf jag hoppas att jag kanske får tid framöver att komma o hälsa på. Kram<3 / Rebecca

2012-03-02 @ 13:12:09
Postat av: Anonym

2012-03-02 @ 13:23:22
Postat av: therese törnros

hej. okej. kram

2012-03-02 @ 21:44:20
URL: http://theresetornros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0