OCH ÄR DET INTE VERKLIGHET SÅ DRÖMMER JAG.

gud så seg bloggning det har blivit för min del!
har inte hunnit eller haft tid till datorn.. men nu så!



kan börja med att berätta att Valeria och Jag gymmade imorse, på AK. Riktigt skönt att gymma då inte massa folk var där.
Jag började med att värma upp kroppen, med att gå snabbt i 7 min ungefär, sedan löpa i 5 minuter. Därefter körde jag 500 m på roddmaskinen. Super bra att köra innan man går på de lite "tyngre bitarna"..
eftersom att både Valeria och Jag vill sattsa på mage och lår, så körde vi en övning, där man ska sitta i en "stol" och pressa benen neråt och sedan uppåt. Den kändes kan jag lova!!
Vi testade även en där man ska ha händerna i två "handtag" över huvudet, sedan pressa ner med hjälp av magen.
Jag körde också lite situps och sånt.


Kom hem och då fick jag mig ännu ett "pass".. I två timmar höll vi på att bära tunga jävla pinnar i skogen, fy!
Men, det var skönt efteråt.
Kan säga att nu har jag fett ont i alla muskler jag äger..


Imorgon drar vi till Branäs, så kommer väl inte blogga på den tiden, men det är inte helt omöjligt att det dyker upp ett inlägg!
Är ju iallafall tillbaka på Fredag..


Nu ska jag öva lite på piano, får se om jag kanske kan lära mig nåt? hahha!
pussssssssssssssss




saknar dig, älskar dig,saknar dig, älskar dig, farfar

Kommentarer
Postat av: Rebecca Skoglund

Hej gumman? Ja visst saknar vi farfar, jätte hemskt att han fick skelettcancer den cancern man inte kan göra något åt, men livet går vidare och det har det gjort för farmor. Hur gick det när du uppträdde?? Gick det bra? Det har kommit lite nya affärer på gågatan i Kristinehamn så det är jätte kul! Kram till syster<3

2012-03-27 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0