PÅVÄG MOT GÄVLEEEEEEEE

ja, nu sitter jag äntligen i bilen påväg mot Gävle! Älskade stad, ÄLSKADE LAG!
idag vinner vi med 3-1 mot Frölunda.. Tror jag iallafall!
Just nu har vi passerat karlskoga och har alltså bara 27 mil kvar, längtar!!!
Lösnaglarna satt på i ca 1 timme, sedan tröttnade jag och ryckte av dem..
Åh, det är inte min grej, varken lösnaglar, löshår eller lösögonfransar. Det är fint men jag klarar bara inte av det..
har nån hört att det förekommer en massa inbrott i Dalsland den senaste tiden?
Tydligen ska dem vara väldigt kriminella utanför Sverige..
Läskigt tycker faktiskt jag!!
Nu ska jag tagga matchen och käka lite bulle eller så.
Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0