KLIPPNING + TONING!

hej!
ey, jag har faktiskt klippt mig idag!
fast dock så syns det ej så mycket.
ska dra mig in till mellerud för att köpa hårfärg senare, eller toning.
fick höra att det ska vara bättre för håret än en inpackning.
så nu ska ja bli ljus och fin!

trött.
gymmade förut, dock vart det endel som inte hade där å göra, utan bara gick runt och kollade på alla.
så enormt störande, jag/vi som gymmade tillsammans har faktiskt betalat pengar för att kunna träna, då ska man få träna i "lugn och ro".
men men.
barnungar är barnungar.
så är det med det.

nej, nu ska jag minsann spela lite med min familj.
puss och kram, skummbanan.




oj, snyggingen själv? nej men körde utan smink och kameran på datorn är som den är.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0